wat is RA*W?

Dit is hoe RA*W zichzelf omschrijft:

RA*W. Een initiatief van zes ambitieuze, hardwerkende en jonge mensen die werkzaam zijn in de reclamewereld. RA*W is er voor account/strategisch reclametalent om te leren van en sparren met reclame helden. RA*W organiseert inspiratieve bijeenkomsten waarin jonge reclame mensen (maximaal 32,5 jaar) inzichten opdoen en delen met bureaus, merken en elkaar. Jonge account en strategen hebben behoefte aan een snellere ontwikkeling. Dit kan door kennis op te doen van ervaren reclame helden. Kennis die in de werkpraktijk om wat voor reden dan ook niet wordt gedeeld met de jongere reclame medewerkers. Terwijl het juist deze kennis is die hen waardevoller voor het bureau maakt. Jonge reclame mensen zijn op zoek naar handvatten, maar ook om de onbevangen kijk en gedragingen te delen met gelijkgestemden.

 
Dit is hoe ik RA*W omschrijf:

RA*W is een groep van inspirerende, energie-gevende, slimme, gezellige, ambitieuze, creatieve, open en jonge mensen die werkzaam zijn in de reclamewereld.

Deze groep komt bij elkaar tijdens de bijeenkomsten van RA*W, waar ze op een interactieve wijze allerlei verschillende dingen leren en sparren met andere bureaus en ‘oudere’ reclamehelden. Bezoekers van de RA*W bijeenkomsten zijn werkzaam bij een reclamebureau en zijn ontzettend eager om meer te willen leren. Logisch, als je jonger bent dan 32,5 jaar zul je het idee hebben dat je nog heel veel kan leren ‘van de oude rotten in het vak’. Maar als student ben je meestal ook jonger dan 32,5 jaar en wil je dit eigenlijk ook. Veel opleidingen geven hier soms niet de mogelijkheid toe, en daarom ga ik verslag leggen van de bijeenkomsten van RA*W. Speciaal voor studenten die opzoek zijn naar verhalen, lessen en een verdieping boven op hun opleiding.

Meer informatie over RA*W? Check de Facebook pagina.